Norrköping

image21Det var till Norrköping turen gick, med största anledningen att hitta en ersättare till den nya, vita kofta of Kristins, som jag dödade. Då menar jag verkligen dödade.

Jag var extremt duktig bilförare på vägen dit och presterade mer än bra. Ja, en 3 mil omväg pågrund av att vi visst råkade missa sveriges tionde största stad på vägen bara sådär, var väl ingen höjdare. Men vafan! ;) Jag irrade mig in i Norrköping och parkerade smärtfritt i ett P-hus. Bra gjort Elin P!!! :)

Koftan var dock slut så det blev att leta upp en annan som jag hoppas att K blir nöjd med :) Dessutom gjorde vi en hel del andra fynd, jag hittade nämligen ett par skor, vars död jag inte riktigt kommit över ännu, för 64.50 :-!!!! Såklart köpte jag dem igen och får nu uppleva ännu en underbar tid tillsammans med dem!!

Dagen bjöd på tacolunch och sen en snabbfika ute i naturen med E4ans underbara motorsus som naturljud. God kanelbulle var det, och det är skönt att jag och K delar samma värderingar här i livet.

E: Muums, jag har det godaste kvar!!! (smaskar sig om munnen och pekar på bull-mitten)
K: Mmm, jag också.
(hon hade ätit bullen på precis samma sätt)

Fantastiskt!

Dock inte lika fantastiskt att Virvlis var busig med Kristin och försökte slänga av henne ända bak till bagageluckan, samt lúrade upp henne på spårvagnsspåret så vi behövde åka nerför en platå som var närmare en halvmeter hög och överlevde. Kör för fan, det kommer ju andra bilar! Vi kom iallafall hem säkert, även om man inte kunde tro det ett tag.
- Elin, du sitter liksom och biter dig i koftan för att du är så rädd!
Hon är het, den där Kristin!! (;

Personligen råkade jag endast följa efter en traktor vilket kanske inte var ett sånt smart val eftersom en traktor ju inte behöver någon väg för att köra där. Men man kan inte alltid ta kloka beslut.

Tack igen Kristin för en superdupermegavärd dag!
Alltid kul, aldrig tråkigt med dig! <3<3

Vi presterade extremt bra.
E: Åh vad jag skulle vilja klättra upp på den där stora stenen bakom Virvlis.
K: Jamen det får du göra om du vill...


Nu ska jag fixelixa. Tiiihiii! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0