Inte den vassaste kniven precis..

Jag är ganska smart och allmänbildad om jag får säga det själv. OK, kanske inte allmänbildad, men i varje fall smart. Lite åtminstone.

Idag fick jag för mig den underbara idén att omformatera min dator eftersom den är riktigt krånglig. Jag var duktig, det var jag. Jag gjorde säkerhetskopior på allt jag ville spara och sen satte det igång. Svinbra! Det grosse problemet just nu är bara att nu när allting är klart kan jag inte hitta uppgifterna med användarnamn och lösenord till internet. Inte bra, Elin! Sånt kanske man bör ta reda på innan man sätter fart??

Men, inget ont som inte har något gott med sig. Nu får jag ligga i sängen med mini-laptopen. Kanske gör det OK att börja på finans-uppsatsen? Nja...förmodligen inte.

Snart är det Greys iallafall! Då får man sätta sig in i alla deras relationstrubbel och glömma sina egna, underbart!


Kommentarer
Postat av: K

det var inte smart , underpresterat elin. Kom igen en annan dag huh jag säger då det.

2008-04-09 @ 20:07:05
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0