Injektion

image18Efter skolan blev det en kort sväng på stan med söta Kristin, en efterlängtad fika med macka och kaffe satt fint i min alltid lika tomma mage. K fick dessutom äntligen köpa sig en nyckelringslampa. Det avgörande beslutet togs efter att jag hade lyckats lysa bort en etta ifrån datasalen. Ingen fattar nog, men kul var det!! :D

Sen var det dags att sticka till vårdcentralen för att ta fästingsprutan. Denna är dock, som några uttryckte det, en riktig fjollspruta. Något skillnad mot den jag tog för några veckor sen. Grosse difference. Intresseklubben antecknar flitigt nu förstår jag.

Väl hemma presterade jag min specialité, nämligen en fabulös tonfisksallad med pasta och fetaost. Muuums!
Jag är för jävla bra idag.

Då var det bara i skolarbetet man skulle prestera en hel jävla del då.


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0