Fredag, skola, tråkig helg.

Positiva klubben här... INTE!
Var som sagt tvungen att åka till skolan idag för att göra klart mitt arbete.
Värdelöst! Men jag fick iallafall sova ut till kvart över nio, innan jag vaknade av en hemsk dröm och en hemsk nackspärr. Värdelöst!

Dessutom är J dödssjuk så det blir ingen Wok och hårfärg idag. KUL KUL KUL. Inte alls. Fyfan vad världelöst.

Dessutom ska jag jobba hur mycket som helst i helgen, och det ska visst bli sol ändå. Hur kul kommer det bli? Inte ett dugg kul. Jag längtar redan tills helgen är över.  Buhu : (

Skönt ska iallafall bli att lämna ifrån sig det här arbetet om några timmar. Då ska jag få en belöning kan man tycka.. Men icke. :(



Kul tillvaro? NEJ! :(

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Yes, sad to say it...

2008-04-25 @ 15:05:53
URL: http://hakunamatata.blogg.se
Postat av: K

maaah :( synd om dig ju.

2008-04-25 @ 19:28:27
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0