Försmak

Mina uppdrag gick bra, eller bra och bra, men de är avklarade iallafall.
Jag och K åt en lyxig gratislunch på McDonalds och sen bestämde vi oss för att vi presterat nog för idag.
Jag åkte hem och såg till min stora förtjusning att temperaturen i poolen var 27,4 grader!!!!!!!!!!
Meningen med min för tidiga hemfärd var att jag skulle prestera, men vem kan motså ett dopp i över 27 grader en aprildag som denna? Inte jag iallfall!

Jag tog ett snabbdopp och simmade lite, hur skönt som helst. Sen satt jag och torkade i solen, vilket var kallt men skööönt. En liten försmak av sommaren helt enkelt men jag önskar att jag hade kunnat ligga där hela dagen.

Nu sitter jag och försöker vara bra på min uppsats, men det går sådär.

Den måste bli klar snart!



Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0