Expert på trådlöst nätverk, någon?

Underpresterat,

Men jag har iallafall försökt. Inte mitt fel att jag hamnade vid datorn och försökte installera internet på min omformaterade dator. Det lyckas dock inget vidare. Den har insett att den är en del av ett trådlöst nätverk, men därifrån till internet verkar edt vara långt. Expert på trådlöst nätverk, någon?

Ska försöka plocka undan lite nu på mitt bombnedslagsplats till rum iallafall, sen tänkte jag göra en frukttallrik eller något annat gott men inte sådär jääätteonyttigt, tills Cashmere Maffia börjar. Mys!!

image17

Kommentarer
Postat av: Tilla

Lasagnen vart skiiiitgod! Men du får faktiskt ta å göra en egen, resterna är också mina! Moahaha! Hörrö, du har ju bara ett bombnedslagsrum, jag har en hel lägenhet som ser ut som helvete...suck. Puss !

2008-04-15 @ 08:33:38
URL: http://tillat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0