En början

Tänkte att det kunde vara på sin plats att börja bloggandet med en liten lista för ett liitet grepp om mig!

1. När gick du upp idag?
Tio över åtta!

2. Diamanter eller pärlor?
Bååda of course!

3. Senaste filmen du såg på bio
Gosh, det var så längesen att jag inte kommer ihåg. Förmodligen Förtrollad, ni vet den där disneyfilmen som först är tecknad och sen blir på riktigt.

4. Favorit-TV- program?
Greys anatomy. Desperate Housewives. Hoppas även att Cashmere Mafia, som går strax på Tv3, ska bli en ny favorit :)

5. Vad åt du till frukost?
En halv macka,.

6. Vad är ditt andranamn?
Camilla

7. Din favoritmat?
Oh, vad svårt. Jag älskar ju mat! Just nu är suget ganska begränsat dock. Men grillat vore inte helt fel!

8. Vilken mat gillar du inte?
Räkor, Öl, Majonnäs, Champinjoner

9. Favoritchips?
Lantchips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Hm, vad svårt. Blir ju mest blandat eftersom man kan fixelixa lite som man vill med iPod ju.

11. Vilken bil kör du?
Virvelvinden, en silvrig saab.

12. Favoritmacka?
Gillar inte mackor :(

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Oj, jag vet faktiskt inte. Översittarattityd överhuvudtaget går bort!

14. Vilka är dina favoritkläder?
Kjol kjol kjol.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Just nu New York. Eller Kambodja.

16. Favoritklädmärke?
Är en tvättäkta H&M-brud ;)

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Ojojoj, måste jag fundera på det?

18. Favorittid på dagen?
Just nu natten, för då får jag sova. Då slipper jag tänka. Fast natten är min hat-tid när jag inte kan sova.

19. Var är du född?
Stockholm

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Ingeeeeeeeeeeen

21. Coca Cola eller Pepsi?
Cola Zero

22. Fotboll eller ishockey?
Ingeeeeeeeet

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Båda (:

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Det kommer komma en hel blogg full ;D

26. Vad ville du bli när du var liten?
Flygvärdinna. Senare jurist.

27. Bästa barndomsminnet?
När min syrra fastnade i handfatet!

28. Varit i Afrika ?
Ja

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
JAAA! Eller ja, hushållspapper, men vafan ;D

30. Varit med om en bilolycka?
Ja. En nättare sort. "Och jag som aldrig har krockat förut!!!" citerat av en kär vän....

31. Favoritdag i veckan?
Fredag!

32. Favoritrestaurant?
Oh, det finns ju massor. Men just nu går tankarna till carpaccion på Capri Due.

33. Favoritblommor?
Rosor tror jag. Kan inte så mycket om blommor.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Mc Donalds så klaaart!

35. Äger du en cykel?
Typ inte

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Inget.

37. Läggdags?
Helst vid elva på vardagar.

38. Senaste personen du delade en middag med?
Familjen? Eller vafan, jag fattar inte frågan.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Lars Winnerbäck. Depp :( Jag måste nog byta.

40. Favorit färg
Svart, vit, rosa

41. Hur många tatueringar har du?
NOLL

Kommentarer
Postat av: K

"När min syster fastnade i handfatet"
vadå skadeglädje ;D

2008-04-08 @ 10:06:13
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0