Bääästaaa

Tack underbara K för en mer än underbar kväll igår.
Fråga inte vad vi gjorde, för det vet jag inte. Men ett som är säkert är
- jag har redan kissat på mig!!!

Mys med massa prat, skratt, latte, cappucino, skumraket och inte minst standardhaket McDonalds såklart. Mer än underbart må jag säga, och det där med att man inte kan somna av kaffe kan vi dementera en gång för alla. Jag slocknade som en klubbad säl vid halv fyra och sov till tolv i morse. Fantastiskt!

På något sätt känns det som att jag redan återhämtat mig.
På något sätt känns allting lite lättare nu.


Tack till norra europas tveklöst bästa blondin!!

Kommentarer
Postat av: K

haha varsågod och tack själv bästaste blondinen, ja efter mig förstås ;) sjukt bra kväll med allt och lite till . puss

2008-04-13 @ 17:41:54
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0