Ambitiös

Jag presterar på bra!
Uppsatsen är typ klar och nu ska jag städa lite på mitt rum innan jag ska åka och storhandla åt mamma och hämta hem syster från stall. Jag är duktig jag!

När jag kommer hem blir det en långdusch, och så måste jag börja packa allt jag ska ha med mig till K för att kunna överleva en väldigt svinig valborg som student! Jippie vad kul :)
Jag måste lära mig studentsången nuuu!


Dags att prestera vidare med allt vad jag nu håller på med!
Jag vill att det ska vara imorgon nuuuu. Give me give me give me!
Måste dessutom bestämma vad vi ska äta imorgon samt vilket nagellack vi ska ha.
Kom igen nu!



Arrivederci!


Kommentarer
Postat av: K

braaaaaaaa E. sådär ska det låta. Svinigt är ordet. INDEEDDDD!!!

2008-04-29 @ 18:08:19
URL: http://kristinilini.blogg.se
Postat av: K

fan det spricker på andra delen av låten . Tusan också.

2008-04-29 @ 18:10:11
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0