27 dresses

image11I torsdags var jag och min lilla nippertippa Kristin på bio och en massa bus. Vi såg 27 seven dresses och den var absolut över mina förväntningar. Riktigt rolig och väldigt söt film med vår favorit Katherine Heigl.

Sen bar det av på bus med röda faran, vi hamnade inte helt oväntat i bilverkstaden. Haha.

- Polisen stoppade mig förut.
- Va?
- Ja, jag hade inga lysen på. Han sa 'Jahadu lilla fröken, vad har vi här då? Vet inte du att det är lag på lysen?'
- Kristin?
- Ja!
- Du är så jävla kass alltså?


Hahahha, många goda skratt för blondin 1 och 2.

- Har du provat att söka för det där?


Idag blir det mer bus och sus för ljushuvudena!
Gosh gosh gosh!

Kommentarer
Postat av: K

haha de snackar fortfarande om damp 1 och damp 2. Var där igår och de hånar mig verkligen för allt ajg säger! "Synd för de att de inte fattar hur smarta och roliga vi egentligen är" Puss på dig ikväll vet man inte vad som väntar . . förutom USB!!

2008-04-12 @ 13:31:52
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0