Vina ---> svina!!

Ojojoj vilken kväll det blev igår.
Sitter här nu, helt förstörd efter en kämpig dag, och har precis tryckt i mig en Pizza och massa cola!

Åter till gårdagen, svinigast på mycket länge!
Började här med massa vin, cider, drinkar och inte minst massa god mat.
Vi behövde värmas upp efter pool-doppet tror jag minsann ;)
Vi underhöll oss med massa fixelix och försökte göra oss snygga.
Sen bar det av in till nyköping och krogen.

image23

Vi svinade på värre än någonsin. Vi hade PUTTKRIG på dansgolvet, vilket resulterade i att vi i stort sätt blev ombedda att lämna walkover. Hahaha. Sen fortsatte äventyret och jag stupade i min säng vid kvart i fem i morse. Det tar sig, mina vänner!

Sov tre oroliga timmar där jag drömde att en gubbe kom och snodde delar från självaste virvlis, sen klockan halv åtta var det dags att gå upp och prestera.


Tack Kristin, för den i särklass svinigaste kvällen på mycket länge!!!
Du är amazing <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0