TP & Blondinkerstin

Gårdagskvällen var minst sagt otippad fantastisk. Deppig och jävlig efter en hård natt och dag träffade jag min fantastiska Jonna för att fika och tröstshoppa. Jag orkade dock inte prestera för fem öre utan det blev endast en kopp kaffe och inget mer. Man kan inte alltid vara på topp som jag brukar uttrycka det.

Det finns personer som, utan att man behöver säga något, vet precis vad som behövs i svåra situationer. För jag tror inte på att gråta. Jag vägrar tro på att jag måste gråta för att det här ska gå över. Jag väljer istället att tro att en kväll med kakor, filmjölk, wok, garderobsstädning, rischips och en himla massa juice var precis vad jag behövde. Ingen alkohol, ingen ångest. Bara pure friendship, like old times.

För att inte förglömma TP med blondinkerstin!!! My god.
- Tjejer, det här handlar inte om intelligens, det handlar bara om kunskapsinlärning.
Fem minuter senare hör man henne prata i telefon....
- Vi spelar TP, herregud vad jag får visa min intelligens här!

Jag fick göra vad jag ville, eftersom.... Ja, ni vet vad!

Tack Jonna och Kerstin och Klara!

Vem fan är Klara?

Kommentarer
Postat av: K

oh mysig kväll !

2008-04-12 @ 13:53:56
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0