Tack igen!

Återigen ett stort tack till duktiga Tilla som har fräschat upp bloggen med en ny, fin design bara sådär :)
Tusen tusen tusen tack!! :) :)

Idag har jag inte presterat mycket. Glömde dessutom mobilen hemma vilket gör mig till helt handikappad. Kristin är som vanligt inte i skolan, så jag får roa mig bäst jag kan vilket är lite svårt. Jag har inte ens köpt en latte. Hur sjukt?

Strax dags för Redovisning & Beskattning och sedan prov i Aktiekunskap.
Har faktiskt aldrig någonsin varit i närheten av lika oförberedd inför ett prov som jag är nu.
Grosse katastrof.

Nu ska jag titta en snabbis på di.se för att se vad som har hänt på börsen senaste tiden.
Någon börshaj lär jag ju aldrig bli.


Kommentarer
Postat av: Kristin

sviiiiiin fin.

2008-04-16 @ 14:35:58
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0