Spring season

Seriöst, nu är våren här på riktigt!!

Idag var en sån här dag när man egentligen bara hade velat sitta ute, på ett café med massa latte och solbrillor på. Eller varför inte ta en glass i hamnen? Eller, mina damer och herrar, spenderat dagen på bryggan eller vid poolen här at the Persson's recidence.Det hade varit något det. Vädret har nämligen varit utsökt, massa sol och massa plusgrader.

Dessvärre är man en person som bör prestera. Speciellt såhär på slutet om man ska spika i betygen. Så dagen har spenderats med Redovisning & Beskattning, samt den ljuvliga kursen Matematik D som det vankas prov i imorgon. Och vad är väl en vårdag i solen jämfört med lärorika mattestudier? Pff..

Det går överhuvudtaget inte speciellt bra nu. Inte i skolan och ingen annanstans heller. Gratis plugg konsult? Ja, tack! Just nu behöver faktiskt jag någon som hjälper mig.

image25

& jag behöver även några lediga dagar i vårsolen. Så allt jag kan göra är att hålla tummarna för att det ska vara fint när jag är ledig ifrån skola och jobb nästa gång. Dvs, på torsdag nästa vecka.

Då, vädergudarna, då jävlar!

Kommentarer
Postat av: Tilla

Haha. jao.. Eller det BJÖDS bara på lasagne, resten ligger infryst i matlådor till herrn. Han lagar liksom ingen mat så tänkte se till att han har så det räcker ett tag. Men känner mig ruskigt duktig och huslig..Puss ♥

2008-04-22 @ 00:00:02
URL: http://tillat.blogg.se
Postat av: K

♥♥

2008-04-22 @ 09:16:03
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0