Smoothie, Nudlar i massor, McD

Vilken härlig eftermiddag jag har haft!
Jag och K presterade extremt bra på redovisningen och beskattningen där vi fick lägga upp massa saker i ett bokföringsprogam på datorn. Var faktiskt riktigt kul!
Sedan skippade vi eget arbete på Aktiekunskapen och åkte hem till mig och gjorde massa hallon- och blåbärssmoothie. Muums! Sen satt vi i solen och myste och pratade om världens alla issues.

image29Sen fick Kristin nudlar - i mängder!!!!
Fysatan vad jag sällan har sett så mycket nudlar kan jag säga..
Sen skjutsade jag henne till work work och då passade jag på att handla McD-mat till mig själv.
Det var jag faktiskt värd, och jisses så gott!

Dock måste jag plugga satan idag för jag har geografiprov imorgon och jag har inte ens öppnat boken.
Men först har jag en hel del annat att prestera, nämligen exempelvis städa lite i bilen eftersom jag råkade spilla ut Colan eftersom jag inte fick någon hållare på McDonalds. Tur som att jag är smart hade jag ställt den på golvet, så det var bara själva gummi-mattan det kom på..

Nej, nu svamlar jag!
Tack till K för en extremt mysig och somrig dag! <3<3


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0