Måndag

OK, det är måndag mina vänner. Jag börjar återhämta mig efter torsdagens emotionella chock och jag börjar sakta men säkert även återhämta mig ifrån helgens äventyr. Jag känner att jag vill prestera. Jag vill göra något svårt. Jag hade sett fram emot, okej man ska inte överdriva, men jag hade iallafall tyckt att det hade kännts helt okej med en givande lektion i det givande ämnet Redovisning & Beskattning. Då, mina kära vänner, får jag reda på det som slår mig sönder och samman - det blir inget.


Vad ska jag prestera nu då?

image12

Kommentarer
Postat av: K

tur att jag inte kom då ;)
Jag presterar på hemma fronten ist !
puss

2008-04-14 @ 11:19:38
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0