Dålig update

Extremt dålig update idag.
Har haft fullt upp. Först en kämpig dag i skolan, sen en massa flum. Sen skulle jag möta upp J och spendera dagen med henne, men det gick ju som det gick. Hennes mamma hade sparkat foten i en rutsch-bana och förmodligen BRYTIT den, vilket gjorde att jag, Elin P, fick agera ambulans. Jag var mycket bra om jag får säga det själv. :D

Det blev iallafall en glass i hamnen (årets första!!) med min beloved Jonna, och sen en långpromenad med massa prat. Mysmysmys <3

Sen fixade jag ett annat viktigt uppdrag som var på tiden, och vips hade klockan rinnit iväg, och jag som skulle prestera satan idag. Det har jag inte gjort. Inte alls.
Och jag känner inte för att göra det heller. Det jag helst känner för är att somna här och nu och helst inte vakna förrän typ en vecka innan studenten.





Och please förklara varför jag fortfarande måste behöva känna såhär???

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-22 @ 19:35:47
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0