Blogga!

Välkommna,

det här kommer inte bara bli en blogg om mitt oerhört intressanta liv i ständig lycka, kärlek och harmoni. Nejnej, den här bloggen kommer bli mycket mer än så. Inte heller kommer det stanna vid allt det glamourösa som mitt liv fylls av, och rosa moln varje dag är förstås bara en bisak. Som sagt, det kommer erbjudas väsentligt mycket mer än allt det där.

Nja, jag kanske inte ska börja den här bloggen med att ljuga.

Det här kommer bli en kaotisk blogg om mitt röriga liv.
Mycket svart, lite rosa. Mycket skratt, mycket gråta.
Jag är ett totalt virrevarv inside, och någon glamour, ständig lycka och studsig kärlek finns inte. Och framförallt ingen harmoni. Det här är mitt liv, på toppar och i dalar, så varsågoda -

Mitt liv är en berg- och dalbana,
Vill du följa med?


Kommentarer
Postat av: K

vi har ju till och med ett kort där vi åker bergodalbana! så . . . ABSOLUT !

2008-04-08 @ 10:05:35
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0