Äppel päppel piron paron

Här sitter jag med ett äpple, ett underbart (!!) Pink Lady-äpple, och tar en paus i mitt presterande. Jag presterar absolut, men inte speciellt bra. Men på något sätt känns alla krav på prestationer i skolarbete, privatliv och övriga engagemang som en välsignelse just nu. De gör att jag måste fokusera och inte kan gräva ner mig för ett broken heart. Perfetto!

image26Idag har jag presterat så mycket som ett Matte D prov mina vänner. Och jag tro mig faktiskt veta att det gick ganska bra. Visserligen skrev jag ekvationen går ej att lösa, på två uppgifter som jag inte förstod mig på, men annars var jag ganska het må jag säga. Vi får se, vi får se.

Nu försöker jag prestera fram en bra text om hur de forna kolonialländerna ska förhålla sig till EU:s handelsavtal. Very intresting.. NOT!!! Just varför man valde ekonomi var för att slippa skituppgifter utan svar som denna. Jag kan inte lösa världsfattigdomen, men jag kan debet och kredit.

Mitt liv är lite väl uppbyggt kring prestationer nu känner jag.
Jag brukar lita på min kvinnliga intution och inte engagera mig mer än nödvändigt,
ändå brukar det gå mer än vägen.
Was ist passiert?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0